måndag 21 december 2009

Inget långpass igår

Hade planerat att springa ett långpass igår men det blev inget med det. Istället blev det annat smått och gott.

Dagen började med att skjutsa lilltjejen på simträning och bokläsning för egen del. Normalt kan man inte simma samtidigt som hennes träning på söndagarna för hela bassängen är bokad. Igår var det dock bara deras grupp där så det hade gått utmärkt att köra några längder. Tyvärr hade jag inte simgrejer med mig så det fick bli bokläsning på kanten istället.

När jag kom hem så föll snön ymnigt så istället för att dra på mig löparkläderna gick jag och satte mig och installerade om en dator. Hmm, hur gick det till?

På kvällen var det sedvanligt, men något försenat, luciafirande på badhuset med simklubben. Det var luciatåg, KM-sprint och hoppuppvisning av några killar från Stockholm. Shit vilka volter och skruvar de gjorde. Det heter ju något annat på simhoppsspråk men jag kan inte termerna så jag utelämnar det.

Här är iallafall några bilder från lucia:

P1040409 P1040422

Inga kommentarer: