måndag 22 mars 2010

Bloggtorka

Det var ett tag sen sist nu. Har varit tvungen att lägga fokus på helt andra saker än bloggande den senaste tiden. Har helt enkelt inte haft varken ork eller lust att skriva något.

Det började med att jag var förkyld i nästan 2 veckor och kom ifrån allt vad träning heter. Efter det small det till på jobbet och blev hur mycket som helst att göra. Det har gjort att den senaste månadens träning inte går till historieböcker som en av dom bästa. Jag har nätt och jämt hunnit med underhållsträning.

Nu känns det iallafall som det lättar lite och jag kan börja öka på dosen igen. Nu är det ljust på morgonen igen vilket gör att jag kan komma igång igen med lite morgonträning. Snön är snart borta så det är en fröjd att springa igen, vilket verkligen höjer träningsmotivationen. Snart är det även dags för premiärpasset på racern. Mycket att se framemot med andra ord.

Har verkligen längtat efter våren och nu känns det som att den äntligen är här. Men ett par bakslag till får man säkert räkna med.

Hoppas hinna med att uppdatera lite oftare här framöver och att det kan komma lite spännande tankar från vårträningen.

Och förresten om det är någon som har 44.5 (US 10,5 UK 9,5) i skostorlek så har jag ett par sprillans Asics DS Trainer 15 till salu till ett mycket bra pris. Jag blandade ihop US och UK storlekar när jag beställde från England så det första paret blev en aning för stora. Bara att höra av sig om någon är sugen.

2 kommentarer:

Rosebuddy sa...

Rackarns...om de varit en halva större hade jag slagit till... Fick mina North Wave Tribute...grymt sköna och raggarfräcka.
/L

Magnus sa...

Jag är lite sugen. Är de mycket för stora för dig?
Mina börjar bli slitna.

//Magnus