onsdag 10 mars 2010

Nya skor

Beställde nya skor i måndags. Det blev ytterligare ett par Asics DS Trainer. Har varit mycket nöjd med de jag haft tidigare. Beställde dock ett halvnummer större denna gång för att se om det hjälper mot blånaglar. Jag beställde skorna från England vilket gjorde att jag fick dom för 850:- inkl frakt, i Sverige kostar de nästan 1500:-. Otrolig skillnad tycker jag.

image

Har också löst min triathlonlicens nu för 2010. Kommer köra i åldersgrupp 35-39. Hoppas kunna göra några tävlingar i Sverigecupen innan Kalmar. Det blir bra tävlingsträning.

5 kommentarer:

Thell sa...

Vilken sida beställde du ifrån? Har varit nära att själv beställa från UK men aldrig tagit steget.

Rasmus sa...

Asics DS Trainer är förmodligen den bästa skon någonsin. Det är min favorit med! Ska dock testa någon ny i vår tror jag men det brukar sluta med att man går tillbaka till Asics DS Trainer

Odda sa...

@Thell - Jag beställde dom från www.wiggle.co.uk. Har beställt grejer därifrån förut och det har funkat kanon. Gratis frakt också om man kommer över 500 eller 600:-.

Rosebuddy sa...

Shit...det blir tight i H35-39 då....

Staffan sa...

Oj, nästan halva priset! Att det var billigare visste jag ju men att skillnaden var såå stor...

Du såg ju mina skofunderingar på bloggen, gillar ju DS Trainern men det finns några andra modeller jag också är nyfiken på!