onsdag 28 juli 2010

Födelsedagsfirande

Idag har det varit födelsedagsfirande, dock inte min egen utan yngsta dotterns. 11 år tänk vad tiden går :)

Igår upptäckte jag att mitt vevlager på cykeln blivit glappt. Upp med cykeln på bilen och iväg med den till Haga cykel, som tur är fick jag det fixat trots att de egentligen inte hade tid. Tack så mycket! Nu slipper jag oroa mig för det. Måste även ta en sväng dit imorgon för mer inköp för min beställning från Cyclecomponents hinner inte komma innan vi sticker till Kalmar imorgon.

Idag har det inte blivit någon träning utan en välförtjänt vilodag. Imorgon kan det kanske bli ett kortare löppass i Kalmar om vi inte kommer fram försent.

Nu är det verkligen nära…

1 kommentar:

Rosebuddy sa...

Hej! Kul att se dig i Kalmar och grattis till genomförandet! Är du nöjd? /Lars