onsdag 1 december 2010

Nu är det verkligen vinter

image

Så här såg det ut utanför kontoret i förmiddags, riktigt vintervackert. Hemma visade termometern på –22 imorse, brr vad kallt. Ingen temperatur för transportlöpning till jobbet direkt. Just nu har träningen blivit lite lidande pga för mycket annat på agendan och vintern som kom utan förvarning, men snart blir det som vanligt igen.

Eftersom det verkar bli en riktig vinter även i år så funderar jag starkt på att köpa mig ett par längdskidor för lite alternativ träning. Jag har dock noll koll på detta eftersom det aldrig riktigt varit min grej så jag har börjat kolla runt lite vad man bör ha för grejer. Är det någon som har tips så mottages de tacksamt. Får inte fundera för länge bara för då kanske vintern snart är borta.

I morgon kväll blir det iallafall lite simning igen det ska bli riktigt skönt.

Inga kommentarer: