tisdag 24 april 2012

Hektisk vecka

Denna vecka är riktigt hektisk, både på jobbet och privat vilket gör att träningen denna vecka kommer bli lite lidande. 3 dagar denna vecka är jag på resande fot i jobbet vilket innebär tidig morgon och sen kväll. Hemma håller vi på och förbereder husförsäljning och husvisning på torsdag och det tar en hel del tid. Förhoppningsvis går försäljningen smidigt och vi kan lägga den bakom oss efter nästa vecka och börja planera renovering och flytt istället. Trots att dagarna är fullspäckade så ska jag ändå försöka få till en timmas träning per dag fram till fredag. Får jag till det så kan jag känna mig nöjd. Förhoppningsvis får jag in lite fler timmar i helgen via lite skön cykling om vädergudarna är glada.

Egentligen är väl detta ett i-landsproblem men jag känner mig alltid lite stressad när jag inte får in den träning som jag vill. Någon som känner igen sig?

Inga kommentarer: