måndag 30 april 2012

Våren är här på allvar

imageFick till ett riktigt skönt cykelpass igår i vårsolen. Körde första timmen ihop med Chrille. Vi varvade lugnt cyklande med lite mer tryck. Efter en timme fortsatte jag själv med lite motvindskörning för att sen vika av hemåt i medvinden. Det var riktigt nice.

Innan på dagen hade jag varit iväg och sett yngsta dottern ta en premiärseger i årets serie. De var riktigt duktiga och spelade riktigt bra fotboll stundtals och Tova gjorde två mål.

Det är verkligen roligt med sportintresserade döttrar. I lördags morse fick jag med mig äldsta dottern till badhuset för ett extra simpass. Försöker få med henne då och då men det är inte alltid hon nappar men det är kul när man kan träna ihop även om hon simmar ifrån mig Ler

För övrigt var det en bra dag för Norrköping igår, SM-guld i basket och tre poäng mot Malmö i fotbollsallsvenskan. Grattis! Nu är det bara triathlon vi måste få lite mer fart på i stan också.

Inga kommentarer: