lördag 21 juli 2012

Långpass med sällskap

image
Mitt supportteam

På dagens långpass fick jag med mig mina döttrar som support. De hade med sig vatten och fixade Cola åt mig på slutet när tröttheten satte in. Det var mycket uppskattat kan jag meddela.

imageDagens runda gick längs en ganska trist första mil ut till Göta Kanal. Därifrån blev det mycket mer naturskönt.

Avslutningen var inte heller direkt upphetsande men med sällskap och hemlängtan var det inga problem att ta sig igenom även den delen.

 

 

 

Kändes skönt att få till ett riktigt långpass, 33 km, i hyffsad fart. Dock ska jag se till att få till åtminstone ett lika långt till innan Kalmar.image

Imorgon blir det vilodag med en dag med familjen i Stockholm med bl.a Gröna Lund.

1 kommentar:

LinaTriathlet sa...

Grymt med eget support längs vägen! :) Härligt jobbat! Skulle också behöva ett sådant pass innan Kalmar. Njut av vilodagen idag! :)