söndag 21 februari 2010

Ond hals och snorig näsa

Kände i fredags eftermiddag att något var på väg. Hoppades in i det sista på att det inte skulle vara något men det var ändå rätt så väntat. Övriga familjen har hostat och varit snoriga och febriga så det är väl inte så konstigt att det blev min tur också. Det jobbiga är dock att det inte riktigt brutit ut känner bara att jag har något skit i kroppen som gör mig trött och matt.

I lördags när jag skottade blev jag helt trött och matt efter bara en kort stund. Samma sak idag. Detta gör att jag nu kommer ta en ofrivillig vilovecka med endast lugn träning i slutet om jag känner mig ok i kroppen igen.

Fram till i fredags eftermiddag hade det hittills varit en bra träningsvecka med skön känsla i kroppen. Hoppas den känsla finns kvar när jag drar igång igen.

1 kommentar:

Rosebuddy sa...

Usch, lider med dig..jag har just varit igenom min andra omgång på kort tid...bra att det kommer nu och inte under tävlinssäsong. Krya på dig!