tisdag 21 juni 2011

Ett år äldre



Då har man blivit ett år äldre, blivit vuxen på riktigt som vissa säger. Visserligen är det nästan en vecka sen nu, därav utebliven bloggning.

Förra lördagen blev jag kidnappad och bortförd till Italien av min familj och föräldrar. Jag hade inte en aning så det blev en riktig överraskning. Har länge funderat på Italien dels för att det är ett cykelparadis och så givetvis för den goda maten. Jag blev verkligen inte besviken. Det vimlade av cyklister och mycket god mat blev det.

I presenten ingick även en dags cykelhyra. Så på tisdagen, min födelsedag, stack jag iväg på en cykeltur upp bland “kullarna”. Det blev en mäktig upplevelse som jag definitivt vill göra om. Fantastiskt fin natur att cykla omkring i. Det blev en tur på totalt 4,5 timma med ett stort leende hela vägen.

Det blev totalt fyra fantastiska dagar. Bättre present kunde jag verkligen inte få.

I helgen hade vi fest hemma för släkt och vänner vilket också blev väldigt lyckat.

Så nu är det bara att ta tag i träningen igen efter en dryg veckas förslappande.

1 kommentar:

Unknown sa...

Inte dumt att bli bortförd till Italien. Grattis!