onsdag 26 oktober 2011

Två lugnare veckor

Har bestämt mig för att ta två viloveckor nu innan jag kör igång grundträningen på riktigt igen.

Måste erkänna att det faktiskt känns lite jobbigt att vila. Känner mig rastlös och blir grymt sugen på träning när man läser bloggar där andra tränar på för fullt. Dock vet jag att detta är nyttigt för mig och kommer göra mig starkare och ännu mer sugen på att köra hårt sen när det väl gäller.

Vad gör man då när man inte tränar förutom att umgås med familjen och klara den vanliga vardagen? Jo man funderar på kommande träning. Hur ska den läggas upp, vilken nivå ska den ligga på. Vilka blir huvudtävlingarna för nästa år? Många frågor och förhoppningsvis svar också. Mer om detta längre fram.

1 kommentar:

LinaTriathlet sa...

funderar också på om man ska vila någon vecka.. men det är svårt som du säger! :)

Ska bli spännande och höra om dina planer för nästa år! Kanske vi ses på någon tävling! :)