tisdag 7 april 2009

2 recensioner

Idag sprang jag ett distanspass hem från jobbet med dom nya dojjorna. Jag kan bara ösa lovord över dom, spänstiga, stabila, lätta. Jag gillar verkligen känslan att springa i nya skor, speciellt när de känns insprungna efter en kilometer. Hoppas den känslan håller i sig länge.

När jag köpte skorna hade de en kampanj där man fick ett valfritt Craft Pro Cool plagg på köpet. Jag valde ett par boxer kalsonger, vilket passade bra då jag ändå tänkte köpa ett par för att prova dom. Har sprungit ett par pass i dom och dom funkar kanon. Inga sömmar som ger skavsår, vilket jag tycker vanliga kalsonger har en tendens att göra när man springer i dom. Så dessa kommer jag nog fortsätta att köpa som träningskalsonger till jag får tips på några som är ännu bättre.

Jag har även köpt ett par kompressionsstrumpor som ska vara bra mot trötta vader m.m. Kommer nog skriva en liten notis om dessa också när jag testat dom.

Inga kommentarer: