tisdag 28 april 2009

En tidig morgon

Idag hade jag planerat att testa på ett nytt träningspass, cykla innan jobbet och då menar jag inte cykelpendling till jobbet. Planen var att gå upp kvart i sex köra hårt med tempohojjen i 1 – 1,5 timma sen hem och ta en dusch och iväg till jobbet.
Vaknade kvart i sex utan problem, gick upp tog en banan till frukost och började klä på mig, innan jag har fått på mig allt går jag ut för att hämta tidningen och märker till min fasa att det regnar ute. Ahhh det är inte sant!! Det har inte regnat på jag vet inte hur länge men nog f-n ska det regna den morgonen som jag ska ut och cykla. Ett tag tänkte jag att köra ändå men det är inget skönt att bli blöt. Så följden blev alltså att detta nya träningsmoment får skjutas på framtiden. Detta innebär dock inte att dagens träning uteblir utan bara blir ett löppass ikväll efter jobbet.

Inga kommentarer: