torsdag 28 maj 2009

Nu är det vila som gäller

Körde sista passet innan Stockholms maran idag på lunchen. Hade tänkt köra ute men 5 minuter innan jag skulle sticka ut började regnet ösa ner så passet flyttades till löpbandet på gymet istället. Körde ett lugnt pass i 5.00 tempo. Hoppas inte jag varit för optimistisk nu utan att vilan räcker till men jag tycker det känns ganska bra.

Ska bli kul att se om metereologerna får rätt angående vädret, i så fall kan det bli en ganska svettig runda men hellre det än regn och rusk om jag får välja.

2 kommentarer:

Velonavia sa...

Lycka till. SJälv är man funktionär på Kolmården adventure race på lördag...

Roxen sa...

Regn och rusk över värme alla dagar i veckan för mig :P

Bästa väder för löpning är 8-9grader med något lätt dugg!

Ska bli intressant och se hur det går för dig :)