onsdag 3 november 2010

Stockholm Marathon 2011

image
Då var man anmäld för ytterligare en upplaga av Stockholm marathon, den 5:e för min del. Detta kommer bli ett av huvudmålen för nästa år. Den här gången ska jag ner under 3.10 så är det bara. Det är ett ganska tufft mål men jag vet att jag kan fixa det. Det innebär i så fall att jag måste slå pers med 13 minuter. Jag ser det inte alls som någon omöjlighet bara jag kan få det att hålla hela vägen och inte vika ner mig sista milen. Vinterns löp- och styrketräning kommer hjälpa mig med detta. Ser redan fram emot 28 maj 2011.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du kommer persa, du verkar väldigt konsekvent i din träning.

Det kommer gå bra!

Reine

Anonym sa...

Mitt mål blir således att vara mindre än en timme efter dig i mål :-)

//Magnus