tisdag 22 september 2009

Trainer

Igår kväll var det premiär för intervallpass på trainern. Körde 7st 4 min intervaller med 2 min aktiv vila i mellan plus uppvärmning och nedvarvning, totalt 60 min.

Det kändes som ett tufft pass. Trots att jag satt ute och körde och det inte var speciellt varmt så forsade svetten. Hur ska det bli när man tvingas sitta inne senare i höst. Får ta fram alla bordsfläktar som finns att tillgå i huset.

För att underlätta passet lite så placerade jag cykeln utanför fönstret så jag kunde se på TV samtidigt.

DSC00256

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fint ut!!

//Håkan

Rasmus sa...

Hur är det att träna på en trainer? Jag funderar om manska köpa en till vintern så man slipper cykla ute på hala vägar och i regn och rusk.

Odda sa...

Rasmus - Jag har varit väldigt tveksam till trainer så jag köpte en billig för att testa. Jag tycker det funkar bra om sitter framför datorn eller TVn annars tycker jag det kan bli långsamt och tråkigt.