fredag 21 augusti 2009

Genrep

Ikväll blir det lite genrep á la simning inför Sala nästa helg. Har planerat att simma 2000 m ikväll. Det blir dock i bassäng men med våtdräkt. Fick ju lite kalla fötter efter simningen i måndags så jag hoppas jag kan jaga bort den känslan ikväll. Är också lite nyfiken på att se vad jag kan sätta för måltid. Jag vet att det är stor skillnad på att simma i bassäng men det kan ändå ge en viss fingervisning. Vad resultat blir kommer dock förbli min lilla hemlighet.

I tisdags beställde jag också lite simprylar för vinterns träning bl.a paddlar och dolme. Så nu är det bara att vänta på paketet. Kommer försöka ha mycket fokus på simningen i vinter.

Imorgon kommer jag också försöka köra ett genrep på cykel och löpning. Har planerat att cykla mellan 7 och 9 mil för att sen direkt efter springa mellan 15 och 20 km. Detta också för att se lite hur kroppen känns efter ett sådant pass. Håller tummarna för att det blir skapligt väder.

Efter detta kommer jag sen trappa ner rejält nästa vecka med endast kortare men intensiva pass för att försöka hålla farten i kroppen. Kommer också försöka slipa en del på simtekniken.

Inga kommentarer: