onsdag 5 augusti 2009

Morgon blev lunch

Hade tänkt köra ett morgonpass även idag, dock hade jag tänkt köra löpning idag. När jag kom upp och hade tagit lite frukost och kaffe kändes kroppen fortfarande inte riktigt vaken. Skjutsade frun till jobbet och satt mig och jobbade av några måsten istället. Målade även altandörren som jag grundade igår.

Sen stack jag iallafall iväg runt halv tolv istället och då var kroppen piggare. Det blev en lugn löprunda på 13 km i Vrinneviskogen. När jag drog iväg hade det hunnit bli ordentligt varmt så det blev en svettig runda. Jag var ganska ensam i spåret som trotsade värmen. De ända jag stötte på var bärplockare och en liten kopparorm.

Nu ska vi iväg till en kompis och käka lunch och bada. Märk väl bada inte simma. Simning blir det ikväll istället när dottern har träning.

Inga kommentarer: