onsdag 1 september 2010

Ingen topp men stabilt

Som rubriken antyder blev det inget topplopp i kväll men jag sprang ändå stabilt med en skön känsla i kroppen. Sluttiden blev 19.05 och en 8:e plats, klart godkänt men inte mer. Vinnaren sprang in på låga 15, sjukt fort m.a.o. Jag vet att jag kan springa snabbare men just nu finns det inte i kroppen. Det var nästintill perfekta förhållanden att springa i, regnet kom inte förrän de sista gått i mål. Ett kort lopp så det blir bara en kort race report idag.

4 kommentarer:

Tobias sa...

19:05 ska du vara nöjd med, det är en bra tid!

Alexander sa...

Grymt bra jobbat! En jäkligt bra tid måste jag säga

Kalle sa...

Fan vad snabb du är! Där ligger jag väldigt långt efter. Men hoppas att springa under 20 nästa år, och gärna på en sprint då =)Men det är LÅNGT dit.

Matilda sa...

Man kan inte alltid vara bäst, man måste ju komma 8:a då och då för att kunna njuta av segrarna ;)