torsdag 7 oktober 2010

Massage

Jag brukar sällan eller aldrig gå till en massör. Varför vet jag egentligen inte men det har bara blivit så, men igår kväll hade jag iallafall bestämt att det var dags.

image Min största dotter har en simmarkompis vars pappa är massör så det var han som fick äran att massera mig. Jag kan väl säga att det var välbehövligt. Fanns många knutor att massera upp både i ben och rygg. Har en punkt på vänster skuldra som brukar ge sig till känna när jag är cyklar. Av någon anledning känns den just då och inte annars och bara på vänster sida. Denna punkt hittade han och mjukade upp, inte bara skönt kan jag säga.

Det var riktigt skönt att bli lite uppmjukad. Kommer nog försöka få massage lite oftare framöver för det kändes verkligen som det gjorde nytta för kroppen.

Idag blir det för övrigt vilodag med långmöte på jobbet istället.

1 kommentar:

Alexander sa...

Låter riktigt skönt med massage. Jag skulle också behöva massage någon dag för jag är riktigt stel i kroppen. Men av någon anledning blir det aldrig av