torsdag 21 januari 2010

Lunchlöpning

Idag var det nästan så att solen bröt igenom molnen så jag är glad att jag valde att ta med mig kläder för löpning ute idag. Stod och velade imorse om jag skulle köra ute eller inne, skönt att jag valde rätt.

Blev en lugn lunchrunda i 4.55 tempo. Sprang runt Norrköpings berömda promenader och Åbackarna. Valde denna väg ihop om att det skulle vara mindre snömodd än runt min vanliga lunchrunda. Jag fick rätt till hälften kan man säga. På vissa ställen verkade det som de inte hade plogat alls och på vissa var det bättre. På ett ställe hade de t.o.m saltat och sopat så det var ca 500 m ren asfalt. Det var nästan så man hade lust att stanna kvar där och köra intervaller fram och tillbaka istället.

Ikväll blir det sedvanlig torsdagssimning.

image

image

image

Inga kommentarer: